Vastaan haasteeseen ja väsään ekan meemini.

1. Paras näkemäsi teatteriesitys (jos et käy teatterissa, jätä tyhjäksi)? 

Voi, hitsi. Meemin tarkoitus on varmaan paljastaa kirjoittajan tyhmyys... milloinkahan tuli käytyä teatterissa viimeeksi... Jokin lastennäytelmä, jonka nimeä en siis edes kykene muistamaankaan. Pitää mennä niin kauas kuin yläasteikä ja minun tapauksessa se menikin tosi kauas. Käytiin katsomassa koulun kanssa Helsingin kaupunginteatterissa Tuntematon Sotilas. Muistan, että pelkäsin äänitehosteita tosi paljon. Olin kaiketi kahdesti lähtemässä kesken kaiken kotiin. Siis niiden äänitehosteiden takia....

2. Suosikkimiesnäyttelijäsi?

Nämä ei ole oikein mun juttuja.... Ei ole mitään yhtä ainoaa... mä olen edellisestä kommentistani huolimatta, ääni-ihmisiä, joten enemmän kuin ulkonäkö, vaikuttaa ääni ja silleen. Ja sitten menen pakauttamaan Jack Nicholson, koska Nicholas Cage ei tullut kuin googlettamalla esiin.... enhän minä osaisi noitakaan tarkistamatta kirjoittaa oikein. Miksi ne ei puhu suomea?

3. Suosikkinaisnäyttelijäsi?

Katharine Hepburn ja Audrey Hepburn. Nämä tuli heti mieleen, muttei tuo kirjoitusasu....

4. Inhokkinäyttelijäsi?

David Hasselhoff, John Travolta, Kurt Russel.... näitähän riittää

5. Paras näkemäsi kotimainen elokuva?
Risto Jarvan Jäniksen vuosi. Jotenkin vaan on osa minua.

6. Paras näkemäsi ulkomainen elokuva?
Akira Kurosawan Ikiru

7. Elokuva, jonka jatko-osissa on ollut järkeä?

Ei kai sellaista ole vielä tehtykään.

8. Paras tv-ohjelma tällä hetkellä?

House

9. Paras tv-ohjelma kautta aikain?
Tätä vastausta en lukitse, mutta ehdotan Rimakauhua ja Rakkautta. Sitä en ole alkanut uudelleen katsoa, kun tietää, että se R kuolee dramaattisesti.

10. Huonoin tv-ohjelma kautta aikain?

Huippumalli haussa, Maajussille morsian jne.. you know

11. Minkä lapsuudestasi tutun ohjelman haluaisit nähdä uusintana?

Havukka-ahon ajattelija

12. Kenen tv- tai teatterihahmon roolin haluaisit itse esittää?
Niskavuoren Hetaa

13. Hauskin tv-viihteen yksittäinen sketsi?

Mr Beanin salaattikuivuri

14. Paras repliikki leffasta tms. jonka muistat ulkoa?

Minä palaan. (Muumien mörkö)

15. Jos elämästäsi tehtäisiin elokuva, kuka esittäisi Sinua pääroolissa?

Miitta Sorvali