Minä en kertakaikkiaan ymmärrä tuota tallentavan digiboksin toimintaa. Vaikka  minä olevinas ohjelmoin tallentamaan eri ohjelmia, on täysin sattumanvaraista tapahtuuko se vai ei. Manuaalia pitäisi lukea, mutta en minä ennenkään sieltä apua ole saanut.

Ongelmia on siis monenlaista tämän boksin kanssa. Kun katson telkkaria, ajastus kääntää tallennettavalle kanavalle. Sitten on jäänyt sellainen tunne, että jos kääntää takaisin katsottuun ohjelmaan, tallennus ei onnistu. Ja paljon tuollaista samanlaista epävarmuutta koko härveliä kohtaan.

Boksissa kun on mahdollista tallentaa kahta ohjelmaa ja katsoa kolmatta. Siis ainakin pitäisi. Ja sitten se meteli, joka syntyy kovalevyn tärinästä laitteen sisällä. Aivan kuin tavarajuna olisi tulossa kylätietä! Ja saako boksin sammuttaa, jos haluaa nukkumaan, vaikka se tallentaa ohjelmaa? Ja onko sen pakko olla hurisemassa, vai onnistuuko tallennus ilman hurinaa...?

Ehkä minä otan sen manuaalin yövuoroon ja siellä ihmettelen niitä kaikkia ominaisuuksia, joita tuohon laitteeseen liittyy. Taitaa olla minun luonteelleni ainakin tällä hetkellä liian monimutkainen laite.