kerkisi avustajahakemus olla. Ja minä kerkisin siunailla sitä, että jos joku onneton soittaa tänään, minä raakun sairaana. Ja kun sain ajatukseni loppuun... soi puhelin. Soittaja oli niin kiinnostunut paikasta, ettei olisi halunnut minun muiden nimiä ottaa edes ylös. Siis keiden muiden?

Avustaja on ylikoulutettu ihminen, mutta haluaa ammatinvaihdon vuoksi alan työkokemusta. Pelkään hänen pitkästyvän ja turhautuvan. Vaikka mitäs minä hänen murheitaan kantamaan. Pitääkin opetella uusi tapa ajatella. Etten yritä auttaa avustajaa... no, siivoaminen saattaa kyllä jäädä tekemättä, joten siinäpähän tutustuu sitten työnantajiinsa ja erityisesti työpaikkaansa.

Minusta tämä on kauhea käänne minun rauhaani. Taas yritetään aloittaa ja mitähän siitäkin tulee sitten. Ja hyvästi omat lomat, vaikka eihän se ihan niin ole. Silloin kun mies on laitoshoidossa, hoitaja lusii kotonaan, kai.

Täytyy mennä kahville. Paleltaakin niin vietävästi. Kuuri ei ihan vielä ole purrut ja muistaakseni ei ihan purekaan.... plääh.