Enpä ole kyennyt tekemään astioiden tiskauksen lisäksi juuri mitään. Paitsi levännyt. Nukuin viime yönä vähän levottomasti. Kittasin kahvia vielä myöhään illalla ja se halusi ulos aamuyöllä elimistöni kierrettyään. Minä vain en aikonut taipua rakkoni tahtoon, vaan yritin kääntymällä päästä pälkähästä. Sitten kun luovutin viimein, en saanut vessareissulta palattuani enää unen päästä kiinni.

Heti kun olin vilkuttanut tyttärelle, joka ensi kerran nyt lähti itsekseen autolla ja avustajalle ja miehelle, tajusin, että nyt on mentävä hetkeksi kumolleen. Heräsin uudestaan yhdentoista maissa, joten tässä sitä nyt taas ollaan.

Keli on poutainen. Yöllä oli satanut vähän, joten kasvit olivat märkiä. Mikä ihana tekosyy minulle pysyä pois pensaasta ja nukkua. Eilinen muutoshärdelli vei voimat ihan kokonaan.

Ja olen puuhaillut sivustoa muualle. Testasin ilmaisia kotisivuja. Ihan loman kunniaksi. Eräs omaishoitaja pyysi katsomaan erästä sivustoa mielipiteeni kuullakseen, joten huomasin, että aika hauskat sydeemit sivustolla ja tekaisin sivuston sinne. Nyt tosin poistin sen ja tekaisin uuden, kun huomasin munanneeni ja sivuston osoite viittaa liikaa tänne.

Olenhan hakenut tapaa kirjoitella niin, että voi melkein nimensä sanoa. Salasanalla ei tätä sivustoa ole kuitenkaan suojattu, mutta jos saisin ne pidettyä erillään. Siis tämän blogin ja sen sivuston, niin luotetuimmat ystäväni pääsisivät katsomaan kuvia elämästäni. Varsinkin jos saisi sen kameran hankituksi. Nyt on hieman etsikkoaikaa, kun tytär on hankkinut monen sadan euron kameran, että antaako pilkkahintaan omansa - vai pitääkö sen varakamerana ja hommaa uuden kamerapuhelimen.

Niin tuohon edellisiin. Olisiko minun pitänyt pyytää palkasta, joka on siis yhtä suuri kuin minulla vuokraa edes. Puhetta on ollut mutta velkojakaan ei saada ylöskirjattua. Taidan tehdä suoran kaupan, että maksa kuule se autokoulu, niin ollaan sujut.

Aivan uskomatonta, mutta minua väsyttää taas.... kääk.