voi syntyä vaikka vedosta hartioihin. Ihan kahvitunnilla, joka ei suinkaan ole tunnin mittainen. Näin kävi minulle. Eilen. Ja satoa olen korjannut tänäänkin.

Mutta haa. Olen saanut eilen taas tiirailtua mökkisivustoja ja alustavan varauksen tehnyt kalliiseen mökkiin... helvetin kaukana. Inarissa. Mutta täytyy sanoa, että että että .... jos menee nyt nappiin, ihannemökki.

Ainahan voi ajaa pätkissä. Meiltäkin on vissiin 12 tuntia sinne paikan päälle. Ja miten minua väsyttikään viime vuonna sinne Posiolle ajaminen.

Saa haaveilla ja suunnitella. Pelätä ja ja ja. Lappi on must. Ei voi mitään.

Kohtalon ivaa, että mökinvuokraaja asuu lähes tulkoon naapurikaupungissa. Niinpä niin. Sukunimi on Lappalainen. Ja asuu Suomen navassa. Jep, jep.

@ @ @

Tilasimme nettianttilasta rojua, kun emme päässeet viime viikolla humputtelemaan. Lasku on lähes viisisataa. Nyt on pölynimuri ja ompelukone. Sängynpeitteet (pitää olla parisängyssä eri peitot, kun toista osapuolta on usein peseminen...) ja kylpytakki miehelle, housut ja collegepusero. Minulle Lynetten vaaleanpunaista. Halpiskamaa. Ei tule itselle vaatteita uutena ostettua, kun voi kätevästi kirpputorivaatteillakin pärjätä.

@ @ @

Vielä huomisaamu. Sitten kolmen päivän tauko työhön. Ääh. Täytyy kai katsoa huomiseksi jotain evästä.