Coronation Street ilman suomenkielistä tekstitystä.... noup. Ei onnistu mieheltä länsisuomikaan niin hyvin, että pystyisi seuraamaan. Joten surffasin suppeliin asti. En tiedä mikä sieltä muka oli tulossa. Luulin jotain amerikkalaista höpönhöpn pöppöä eli valmiiksi naurettua nuoriita ja kaaanita.

Piirretty paksukaisen perhe kai... no mies diggaa sarjakuvistakin, joten kahtokoon sitä. Niin, ajatelkaa. Minä määrään täällä kanavanpaikan. Varjojen varjo. (Terkkuja Kahlil77:lle..jos eksyy hämärille sivuilleni vielä kolmannen kerran. Ja niinhän sitä sanotaan, ettei kahta ilman kolmatta.)

Ennen kuin tämä animaatiopaljastus selvisi, jouduin katsomaan Castelle mainosta. Ensin näin akkelin piikkikorot. Minä Crocs-ihminen... vetelä nilkkainen... kauhistuin tietty. Ja seuraavaksi ajattelin naisen kuusimetristä laahusta, joka ilman keveydellä leijaili sinisenä pyörteenä linnan?portaita seuraten emäntäänsä.

Sieluni silmin ajattelin että olisko vähän hienoa tollainen vedin... ja sitten varjojen varjo... kauheeta, raapis mukaansa kaikki rää'ät ja yskökset portailta ja ja mä varmaan kasaisin sen ihanuuden. Tai laittaisin sitten Castellon jälkeen sen heti pyykkiin. Tai onkohan se millaisessa pesuohjelmassa pestävä? Hm... ehkä joka kerta vietävä pesulaan. Noup. Ei minulle tuollaista. Ja sitten tajusin, miten olin eläytynyt juustomainokseen. Hitto vie, ihmiset, olen maitoallergikko... Varjojen varjo.