Viimeinen aamuvuoro koittaa huomenna.

Vaikeaksi sen tekee mun oma pää. Se on nimittäin päättänyt muusta valtakunnasta riippumatta siirtyä kesäaikaan viikkoa aikaisemmin. Eli. Herään nykyisin neljältä, enkä viideltä. Ja kuten tänään, onnetonta, heräsin kuten joskus puoli tuntia ennen kellonsoittoa. Siis se ja sama laittaa kahviasema lentoasentoon.

Eli2. Minä olen noussut ylös klo 3.30. Herännyt kylläkin jo klo 2.30 ihmettelemään, että mistä näitä sent... eiku minuutteja tulee. Ja niinpä. Olo on hehkeä. En osannut nukkua ruuan jälkeenkään, joten edessä on yhdeksän jälkeen sammuminen. Ja se on osa syy tähän siirtoon. En jaksa valvoa puoleen kymmeneen. Taju menee.

Ja mitä hyötyä on kesäaikaan siirtymisestä, jos valvoo yövuorossa, kun se tapahtuu ja käy nukkumaan, kun toiset vasta harjoittelee ylösnousua sunnuntaina. Voi hemmetin hemmetti.

Enpä jaksanut vääntää gourmeeta tänäänkään. Ja lämmitin eilen tekemääni kukkakaali-parsakaali-j-lihapaistosta. Eilenkin se alkoi käymään vatsassa saaden vatsan paisumaan. No, olikos yllätys, että teki myös niin tänään....

Ja eipä ollut onnea päiväunienkaan kanssa. Toisaalta olen vielä hereillä, joten kai minä onnistun sinnittelemään ihan ikiomaan kesäaikaani. Hyvää yötä ja huomenta.