sillä minulla on vapaata. En tiedä, miksi ihmeessä? Ja kuitenkin onneksi. Nyt vain jännittämään, tuleeko avustaja töihin maanantaina vai alkaako tämä helvetti uudestaan.

Nyt oikeastaan liioittelen. Mies ei mielestään ole yrittänyt, mutta on ollut tärppinä hommissa. Minä vain olen ihan loppu. Tai mitään ihan loppu. Mutta uuvuksissa tästä jatkuvasta suunnittelusta ja varsinkin tekemisestä. Mutta nyt se on viideksi päiväksi tauonnut.

Tänään tein uunissa vanhanaikaisia broilerinkoipia. Tuota siis niitä isoja koipia. Ja ne pirut jäi raa'aksi. En jaksanut murehtia vaan syötiin salmonellat, mitä nyt syötiin ja painelin nukkumaan tunniksi. Miehen on silloin katsottava vieressä telkkaria.... että tiedän, ettei ole hätää.

Saunottiin ja nyt sitten olen taas odottamassa nukkumaanmenoa.

Huomenna miehellä on kiva-päivä. Menevät toimintakeskuksen porukoiden kanssa laskettelemaan. Minä laitan vain taksiin ja odotan takaisin iltapäivästä. Sen välin kai tiskaan täällä sillä joka taso keittiössä puuhellaa lukuunottamatta on täynnä likaisia astioita. Tyttö ei osaa tiskata. Jos tiskaa tekee siitä numeron.

Lepsua kasvatusta. Minulta. Eivät saaneet viikkorahaa kai koskaan, joten en vaatinut kai ajoissa tekemään mitään. Sitä saa mitä niittää.