Lämmintä on niin paljon, että lumetkin on sulaneet parin päivän aikana. Mutta vielä tuota sohjoa tuolla pelloilla on.

Sen sijaan että pääsisin ihastelemaan kevätkukkia, kauhistelen kevätkakkoja. Tai talven aikana ne ähelletty tuohon pihaan kahden koiran toimesta. Itse olemme vääntäneet pönttöön, vaikka niitä vessahankaluuksiakin on ollut.

Eli olen kumartanut joka paskalle kerran tai kahdesti, mikäli kasa on hiekkalapiosta pudonnut. Minulla on pitkävarsinenkin systeemi, mutta se on niin raskas versio, että minun lihaksilla olen päätaudissa. No, tuolla kumartelemalla hiekkalapio-istutuslapio yhdistelmällä päätauti on varma kanssa, sen verran sai päätänsä kannatella kyykkiessä, että .... päätin grillauksesta selvittyäni, että otan digestiivin eli lasillisen vermuttia.

Nyt en voi tietää, mistä se päänsärky tuli. Mutta Buranaan se sitten menee.

Mitään juomajaisia en yritä aloittaa, vaan meinasin treenata illemmalla, jahka mahassa ruoka sulaa ja vähäinen vermutti haihtuu nupista.

HEi, tuollahan on minulle uusi namiska, kirjoitustilan asetukset. Pakko lähteä tutustumaan....