Yritän viritellä avustajalle lippulappuja huoneisiin, että tekisimme asiat yhdenmukaisesti miehen hoidossa. Siis säännöllisesti ja saman vaatien. Huomenna avustaja tulee perehdytykseen.

Lippulaput on saatu toimintaterapeutilta ja niiden alkuperäinen tarkoitus lienee sen hoidettavan ja kuntoutettavan ohjaaminen, mutta minä aion hyödyntää niitä avustajan ohjaukseenkin.

Vaan. Nyt olen jo lämpenemässä... höh, siis sille ehdotukselle... joo-joo, turha kuvitella mitään kesäromanssia... että mies alkaisi käydä avustajineen toimintakeskuksessa säännöllisesti. Kuin töissä.

Idea tuli toimintakeskuksesta päin, joten minä nyt mietin miksi ei. Se tarkoittaisi myös sitä, että kun olen vapaalla mies suuntaan tokelle. Ehkä minun kannattaa sitä kokeillakin. Jos se lisää siten vapaa-aikaani... sekin on kai eteenpäin.

Täällä teen vasta aamupalaa, mutta sen verran tuhdimpaa että kattaa lounaankin. Sianlihasuikaleita ja parsa-kukkakaali-porkkanawokkia. Tai paistosta. Mutta wokkimaisella pannulla tehtynä on kai nyt sitten wokkia.

Nälkä. Lähtee nyt uusimaan henkivakuutusta. Iltapäivällä lähden kauneuslaitokseen. Kyllä. Nypitään ja värjätään ne silmäkarvat.