olen minä.

Tässä taannoin (maanantaina) minä suuressa epätoivossa yritin sopia erinäisiä asiointiaikoja. Yksi oli hiustenleikkuu naapurikaupunkiin. Ja huomasin sitten, että olin varannut päivälle, jolloin tyttö on iltavuorossa ja  minä vapaalla. Ja mies. Ja aika hiustenleikkuuseen oli minulle ja tytölle.

Minä siis yritin että josko joku erehtyisi vaihtamaan tytön iltavuoron aamuvuoroon.... ei varmaankaan ole vapaitteni aikana tapahtunut mitään, joten tiedän, että joutuisin huomenna perumaan sen ajan. Aika oli siis torstaille 18.6. klo 18.

No, tässä jahkaillut ja jahkaillut asioita. Tehnyt noita suunnitelmia kulkemisillemme ja katsoin sitten keittiön kalenterista, että yksi toimintaterapia-aika muuten puuttuu ja on kuitenkin sovittu jo. Joten katsoin kalenteria ja älysin, että olin laittanut kalenteriin sekä 18. että 11.6. hiustenleikkuuseen. Ja pyyhkinyt sen 18.6. joka olisikin aika lähellä juhannusaattoa.

Ja sitten iski piru minuun. Jos olinkin päättänyt ajan mielessäni ihan väärin tuon kellonajan vuoksi. Kello 18 tietysti 18.6.

Kampaajalla on netissä ajanvarausjärjestelmä. Ajattelin, että josko sieltä lohkeaisi minulle tietoa ja vahvistusta. Aivan. Hänellä ei ole aikoja koko päivänä 18.6. Hienoa minä tosi möhläri. Ei tule siis mitään.

Täytyy vain toivoa, että kukaan ei ole mennyt vaihtamaan tytön vuoroa. Voi piru. Toivottavasti voin vähin äänin viedä lapun pois kansliasta ja lähteä terva ja höyhen ostoksille. Että näillä jauhoilla mennään loppuelämä. Onkohan jossain vuoto tai jotain?

Kävin muuten hakemassa sen takin pois sieltä tuijasta. Ja muuten laitoin noin tunti sitten astioita altaaseen likoamaan... voi prkl. Jokohan vedet on jäähtyneet. Nyt on mentävä pelastamaan mitä pelastettavissa on. Mainehan terävänä älykkönä on jo mennyt ja tämän päiväinen havainto vain niittaa minut ääliöksi lopullisesti. C'est la vie!