Lasken tunteja kun mies lähtee kotoa... niinpä niin. Tuli puolitoista tuntia myöhässä syömään. Ruoka ei tosin mennyt siitä pilalle. En ollut sitä tehnytkään. Sen sijaan oli laittanut saunan lämpiämään ja passitin miehen suoraan löylyyn kielellisen vihtomisen jälkeen.

Hänenkin tukkansa roikkui rasvaisena ja parta ruokkoamattomana, joten päätin, että saunominen tänään ja hän ajaa höylällä partansa paremmin kuin noilla koneilla, joiden tärinä ilmeisesti miellyttää yhtälailla kuin juokseva vesi.

Joten hätäilin sitten saunasta syömään roiskeläppää jonka olin ottanut sulamaan. Siis valmispitsaa, jossa oli punainen lappu. Niitä samaisia,jotka ovat nyt julkisuudessa. Siis ne punaiset laput...

Koska keittiönkellon paristo veteli viimeisiään eilen ja koska en löytänyt paristoja ajoissa, olin sekaisin ajallisesti ja toimitin miestä nukkumaan. Tuota katsoin jotain tuutiohjelmaa hänelle ja huomasin, että tui tui. Kello onkin seitsemän. Mutta minä olisin ihan jo kypsä. Olin keittänyt iltakahvitkin jo itselleni, joten koska ne on nyt juotu, saatan sen sijaan piristyä valvomaan.

Että onpa hauskaa kun huomenna saan miehen taksiin. Hyvää loma minä!