Ajattelin, että olisi paikallaan polkaista jargonilaiselle asennetta - kampanja käyntiin. Laitoin tiedotetta muistuttavan viestin missä mennään ja kuinka yllättynyt olen asioiden nopeasta käänteestä vs. aiemmat kokemukset sossutädin juonista.

Ikävintä tässä on se, että nyt voin alkaa epäillä, tuleeko jargonilainen töihin ensi viikon tiistaina. Jos ilmottamatta jää pois joutuu mies osastolle, että saan työt tehtyä. Sen lisäksi vaadin lääkärintodistuksen ja laitan lapun luukulle. Koska mielestäni hänen tukemisensa juuri minua on väsyttänyt. Olen toiminut kuin minusta piti toimia, vaikka niin ei yleensä työpaikoilla toimita. Kyse on siis siitä hänen isänsä sairastumisesta ja kuolemasta.

Noh, sauna on taas kuumenemassa. Tuntui siltä, että on viileää. Ikkunakin meni aamulla vihdoin kiinni ja saa nähdä tuleeko mieleen nukkumaan mennessä sitä aukoa.

Soppataktiikka oli hyvä. Keitto kiehumaan ja kutsu syömään hulluja japanilaisia. Niitä me katsotaan ja kikatetaan hervottomille japanilaisille.

Olen tehnyt listaa huomiselle päivälle, jolloin on tarkoitus käväistä kaupungissa ihan maalikylillä. Lähinnä tytön asioita. Minun asiani on lähinnä pikakahvia naapurikunnasta... niinpä niin.

On muuten ehkä syytä mennä lisäämään polttopuita, jos meinaa saunoa.