1806576.jpg

Tykkään majakoista. En tiedä miksi, mutta tarvitseeko aina tietääkään. Kaiketi majakat symbolisoivat turvallisuutta, opastusta ... valoa pimeään...

Höh, tuli mieleen Tuomari Nurmion Taksin katolla vilkku, yön ainoa valopilkku. Taksin valot ei kiehdo kyllä yhtään. Ne symboloivat minusta epäonnistumista. Ja taaskaan en tiedä miksi. Kaiketi siksi, että taksiin turvauduttiin ennen kun auto jätti tielle. Tai oli humalassa, poissa kotoa. Ja kyydin maksaminen vei rahat.

Ei kuitenkaan se, ettei baari-illan jälkeen käynyt flaksi. Sellaisia baari-iltoja en ole harrastunut juuri koskaan ja sen kerran kun olin... kävi flaksi ja minä en sitä kyytiä kyllä maksanut. En millään tavalla...

***

Eilen mietin sitä, että kuka laulaja se lauloi laulun yksi lensi käen pesän. Ei löytynyt Tuubista ei. Ja ihmekös se, kun laulussa lenteli kaksi.... ja hemmon nimi putkahti mieleen tuosta edellisestä saattojutusta tai kyydinmaksajasta, kun muistelen hänen muistuttaneen laulajaa eli Freeman. Ja ne kaksi, jotka lenteli olivat.

***

Tämä laulattaa... lauantai-illan toivotut...

***
Mulla on ollut Opel Kadett. Ja täytyy sanoa, että never-ever kauheampaa ei ollut sen auton kanssa minkään auton kanssa, ja minä sentään olen kokenut kuplavolkkarin, ladoja, skodan... Mutta Opel oli oma lukunsa, auto, jota hakkasin talvisin lekalla, että suostui pyörät pyörimään, kuljin apukuskin puolelta.... ja häntäluu oli murtunut, joten se lisäsi tuskaa. Tämä toinen versio sisältää hieman enemmän kiroilua, mutta sitä kyllä tuon Opelin kanssa tuli harrastettua. Juu, kyllä tiedän, että ehkä minulla juuri oli se maanantaikappale, mutta sittenkin. Ei enää ikinä, ainakaan maksa siitä ilosta en ja koeajan vuoden ja ...

En käytä lippalakkia mielelläni autolla ajaessani. Autoni ei kiihdy 6.2 sekunttiin.... Voi-voi näitä meidän tulevaisuuden toivojamme.

***

Omien lasten kautta löytää uutta musiikkia. Poika lähetti linkin, jota olenkin aika ahkerasti kuunnellut aina kun tuubiin olen ollut menossa. Kantaaottavaa usalaista.... Rage Against The Machine .