Sinut on poimittu 'miljoonien' joukosta!

Tee siis näin: poista minun
vastaukseni ja korvaa ne omillasi.

Haasta meemiin mukaan 4 blogiystävääsi.

PIDÄ HAUSKAA!
"

     

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

- Eka kesätyöpaikka Helsingin Kauppiaalla ruiskuttamassa grillimakkaroita nimeltään Camping.

- Keskolla Maatalous ja Rautakeskusvarastolla Varaosakeskuksessa keräämässä varaosia liikkeisiin

- Kunnassa maatalouslomittajana

- henkilökohtaisena avustajana

- henkilökohtaisena koulunkäyntiavustajana


Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

Sisko ja sen veli, Täydelliset naiset ja ja  ei tule muita mieleen. Eikä edes toi toinen tule tällä hetkellä. Katson aina kun satun paikalle Vielä virtaa ja Pokka pitää.

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

Aivan ykkönen on koti.

Vuokramökki pohjoisessa (vasta viime vuosina).

Äidin luona Vantaalla.

Penskana mummolassa Savitaipaleella.

Jep. Ei siis Kreikassa eikä edes Uuraisilla ulkomailla. Booooring.

 


Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:

www.gmail.com

www.telkku.com

www.vuodatus.net

www.hs.fi

Siis perin tylsä tyyppi. Satunnaisesti sitten pankissa, muissa lehdissä, erinäisillä keskustelufoorumeilla jne.


Neljä lemppariruokaani ovat:

Kaalikeitto

Kaalilaatikko

Hirvikeitto

Kebab riisillä

Kuten huomaatte, mun kulinarismini joutuu pysyttäytymään toisten arkiruuissa.


Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisin juuri nyt:

Kyllä mä täällä kotonani juuri nyt haluan olla.

Tylsää taas sitten niin.

 

Enkä haasta ketään. Ottakaa jos meemit iskee. Itse nappasin tämän Saimilta.