Miksi se autonmyyjä ei soita?

Siksi toisekseen, jos tuo ylläoleva asia on ainut murheeni, minulla menee helvetin hyvin. Sillä asia ei oikeastaan edes koske minua. Autohan tulee tytölle. Ja sitten siihen kosketuksiin. Minä hoidan paperipuolen, vakuutusyhtiöt jne. Sitten hoidan kyytiongelmat, jos auton saanti viivästyy. Ja  varmaan sen auton oston muualta, jos ihan hankalaksi menee.

Joten.... (ravistelua)....

Muuten mietin sitä, ettei niitä tynnyreitä kyllä halvalla saa edes kieritettyinä. Kiramista saa uusia satasella... joten hmm.

Terapeutti ohjattavineen have left building. Lähdin tohkeissani, mutta helpottuneena postia hakemaan, sillä enhän minä voi tarttua lapioon, kun parin tunnin päästä (kyllä vain: parin tunnin ) olen menossa ostamaan yo-ruusuja ja kortteja ja lääkkeitä miehelle ja jajajajjajajajja

Pitäisiköhän hivellä auton uusia Yokohama-renkaita? Että muistaisi mikä vaiva niiden saannissa oli? Että muistaisi kuinka helppoa nyt on kun sain tankattuakin ja renkaatkin. Vai aukaisenko vain konepellin ja laitan sitä öljyä edesmenneen öljyn tilalle? Ennen kuin moottori leikkaa kiinni uusine renkaine ja täytettyine tankkeineen.

Posti toi postia. Kelasta kaksi kirjettä. Jokaisesta matkakorvausasiasta tulee omansa ilmoitus. Sen vuoksi, että voisin ilmiantaa taksiautoilijan, jos yrittäisi laskuttaa Kela-rukkaa aiheettomasti. Olen supervisor. Jos jotain sotkuja ilmenee, minä joudun siitä vastuuseen. Ei mies, vaikka joutaisi siellä laitoksessa rangaistuksen lusimaan paremmin kuin minä.

Toinen kelan kirje miehelleni kertoi, että maksukaton täyttymisen jälkeen on maksettu omavastuuosuuksia liikaa ja ne nyt palautetaan. Hallelujaa.

Sitten puhelinlasku, joka on mun, on mun. Ja tilitoimistolta muutosilmoitus. Jopa tällainen ikänäkölikilaskukin näki lukea ilmoituksen, sillä fonttikoko oli luokkaa 20. Tuntui jopa, että on laitettava paperi kauemmas nenästä.

Sitten sähköyhtiön mittarinlukulappu. Pitäisi muistaa sitten 10.6. lukea mittari. Ilmoitan sen varmaan netissä, mutta jos sekin vaatii jotkin miehen tunnukset... haistakoon sanonko mitä.

Siitä lienen jo narissut tuhat kertaa, mutta normaali heterosuhteessa kiinteistön sähköliittymä on aina miehen nimellä sekä myös jo edesmennyt lankapuhelinliittymä. Muistan joskus tästä vihoitelleeni, mutta virkaatekevä oli vain sitä  mieltä että pysytellään ihan normaali käytännössä. Ettei tulisi mieskunnalle erektiohäiriöitä, kai sitten niin.

Jaahas, kello on siinä asennossa, että meikäläinen pääsee kylille. Ja puhelinkin melkein jo soi, aiheutti ainakin kaiuttimsessa härön.