Veivasin crossarilla vihoja pois tänä aamuna puoli tuntia. Ihan hiessä ja eikun suihkuun, vaikka vihaan suihkuun menoa ilman saunaa.

Löysin illalla matkakorvauslomakkeita. Avustajalla on kai asiaa. Minä kirjoitin niin kirpeän viestin vihkoon, että ehkä loppuu tämäkin tällä kertaa.

Joku veroasioista neuvova on varmaan takana tässä, vaikkei ymmärrä, ettei miehen kyyditys ole lähtöisin minun pyynnöstäni. Joten saavat kaiketi jatkossa ajaa sitten perätysten taksi ja avustaja.

Päätä särkee. Tietysti. Ja olisi mentävä jakamaan lääkkeitä. Ehkä jaan tässä lähtiessäni migreenin alkuoireisiin jo lääkettä itselleni. Ja otan sen nyt samantien. Helvetin hölmö avustaja. Vaikkei niin pelottava tapaus kuin se ensimmäinen.

@ @ @

Jäin miettimään onko vika vain minussa. En usko. Tai onhan se, kun en kykene valitsemaan yhtä fiksua ja filmaattista avustajaa kuin olen minä. Minä kun ajattelin, että pysyvyys on taatumpaa, kun ei haihattele muita paikkoja jne.

Näitä ajatellessa huomasin, että näppäimistö, jonka kuuluisi olla yksivärinen on kaksi värisävyinen. Osa näppäimistä on enemmän käytettyjä kuin toiset ja ne toiset ovat muuttuneet likaantuessaan ruskeasävyiseksi. Yöks. Taas yksi kohta jolle tarttis tehrä jotain.