Päivittelen tuota työlistaa tuossa pitkin päivää, mutta ajattelin ihan vielä kirjoittaa positiivisia ajatuksia tällä hetkellä.

  • Poliiseja oli illalla puhalluttamassa. En ymmärtänyt mitä se pikkupojalta näyttävä virkamies huitoi. Että mihin minä pysähdyn. Ratsasivat siis molemmista suunnista.... joten ihan kuin jeppe olisi kouluttanut koiraa.... hauhau... ihmeteltiin varmaan molemmat, kun puhalsin nollat....
  • päätin, että edellisen asian korjaamiseksi otan hömpsyt kotona. Kaadoin vermuttia lasiin ennen nukkumaan menoa. Unohdin lasin keittiöön ja puolen tunnin päästä tajusin, että lasi sitten jäi.
  • aamulla vein lasia pesuun tästä näytön edestä. Nauratti kun huomasin, ettei se ollut tyhjä... oli jäänyt kesken. Ja minä sentäs olin mennyt sänkyyn nukkumaan enkä sammunut tähän lasin viereen.
  • siitä olen erittäin iloinen, etten toteuttanutkaan aiettani juoda vermutin loput pois, koska piti ensin miettiä, pitääkö minun ajaa. Ei pitänyt. Mutta siihen meni niin kauan, että huomasin, että tippa voi tappaa. Koiperhosen.
  • Koiperhoset siis riivaavat. Mutta kohta meillä on sitten hellevaatteita ja valoverhoja rullaverhoina... ehkä loman jälkeen teen koiperhosille jotain... ripustanko koipalloja joka paikkaan, vai vienkö vaatteet kaikki saunaan vai mitä.... sen näkee sitten.
  • avustaja pyysi ilmakkoa lainaksi. Siinä mitään hauskaa ollut, mutta kun en omistanut ko. ilmakkoa. Siis ilmakivääriä. Olivat ampuneet ilmeisesti pojan ilmakolla tai sitten olen varastanut sellaisen jostain. Iloista olikin tuo kohta, että olivat miehen kanssa ampuneet ilmakolla tauluja ja juuri siellä missä me taablattiin ampua. Kiitettävää oma-aloitteisuutta uuden virkistysjutun keksimisessä.